Gode kundeoplevelser er også et bæredygtighedsparameter

Juli Living er en del af NREP, og på Ejendomsmessen fortæller produktchef Morten Fassov, hvordan de udvikler boligejendomme med kunden i centrum.

 

På Ejendomsmessen fortæller Morten Fassov, produktchef i Juli Living, om deres helhedsorienterede og kundeorienterede tilgang til ejendomsudvikling. Juli Living er en del af NREP, der udvikler, investerer i og administrerer ejendomsløsninger. Juli Living har ca. 1 million kvadratmeter boliger i Norden, og i Danmark er der omkring 2.400 lejeboliger i drift, og mere end 5.000 nye boliger er i pipelinen.

Formålet med Juli Living er at indfri kundernes ønsker om en bæredygtig og nem livsstil, som er til at betale. På Ejendomsmessen fortæller Morten Fassov, hvordan Juli Living omsætter NREPs bæredygtigheds­ambitioner til gode oplevelser for de enkelte kunder. Han løfter sløret for deres nye koncept, der har en unik tilgang til kundeservice og community management, som de er i fuld gang med at implementere på det danske marked. Intentionen er at være tættere på kunderne og gennem services, løsninger og aktiviteter, som servicerer kunderne fra kontrakten er underskrevet til de eventuelt flytter igen – og ikke mindst undervejs gennem hele lejeperioden. Tiltag som skal være med til at kunderne føler sig endnu mere hjemme i deres boliger. Derudover fortæller han, hvor Juli Living udvikler ejendomme med miljømæssig, social og økonomisk bæredygtighed som klangbund.

LÆS OGSÅ: Ejendomsmessen vender tilbage

Forbedrer liver for kunderne
”I Juli Living arbejder vi for at forbedre livet for vores kunder ved at tilbyde gode og sunde boliger af høj kvalitet, god personlig kundeservice og den bedste værdi for pengene. Vi mener, at fremtidens ejendomsprodukt grundlæggende skal være bæredygtigt i teknisk-, social- og økonomisk henseende, for at vi forbliver relevante for kunderne og samtidig bidrager positivt til udviklingen af vores samfund. Vi har sat os ambitiøse mål for fremtiden, som vi løbende vil implementere i de kommende år,” fortæller Morten Fassov.

Langsigtet strategi, der skaber forandring
NREP er anerkendt som en førende nordisk ejendomsinvestor og innovator med store bæredygtigheds­ambitioner. NREP vil være CO2-neturale allerede i 2028, og de står blandt andet bag Ressourcerækkerne, der delvist er bygget med genbrugsmaterialer som f.eks. mursten fra Carlsberg, beton fra Metrobyggeriet og overskudstræ fra Dinesen. NREP investerer også i historisk set mere utrygge områder som Mjølnerparken og Tingbjerg for at skabe social forandring.

Som en del af NREP er der også i Juli Living fokus på langsigtet værdiskabelse på en lang række forskellige parametre. På Ejendomsmessen fortæller Morten Fassov, hvordan Juli Living indfrier NREPs bæredygtighedsagenda.  

1. og 2. juni i Brøndby Hallen
Ejendomsmessen finder sted 1. og 2. juni 2022 i Brøndby Hallen og samler hele byggeriets værdikæde under et tag til dage med vidensdeling og inspiration.