EasyTime

Om os

EasyTime bliver brugt i mere end 20 forskellige brancher – også boligadministration.

Fælles for dem alle er, at de har opdaget fordelen ved at samle flere administrative opgaver omkring projektstyring som timesedler, tidsregistrering, vareforbrug, kørselregistrering og så videre i en og samme enhed.

Tidsregistrering
Alle ved, at tidsregistrering kan være en besværlig og tidskrævende proces. Det tager hårdt på virksomhedens ressourcer i form af arbejdstimer. Tid du helt sikkert kunne bruge bedre andre steder. For at afhjælpe besværet med tidsregistrering og spare dig tid, har vi hos EasyTime udviklet et nemt og overskueligt værktøj. Vores EasyTime tidsregistrering-software, fungerer endda både online og som app. Vi har inkorporeret alle de fornødne funktioner i en enkelt app, som kan varetage din virksomheds tidsregistrering, uanset størrelse og medarbejderantal. EasyTime tidsregistrering foregår online og vil altid være med dig på farten.

Vi har mange års erfaring indenfor faget og har derfor løbende kunnet tilføje alle de mest efterspurgte funktioner i vores app. Herunder kan vi blandt andet nævne automatisk maskintidsregistrering, planlægning samt dokumenter og fotos der lander som “Mine opgaver” hos medarbejderen og meget mere.

Det løses med EasyTime’s fleksible opsætning, så EasyTime kan tilpasses lige netop til dine behov.

Fremhævet produkt

Nyheder

Jobtilbud

Kontakt os