Intempus ApS

Om os

Intempus er digital timeregistrering, der gør arbejdsdagen lettere for både medarbejdere og administratorer.

Med Intempus er det nemt at indberette dagens arbejde, herunder tid, materialer, kørsel, fravær, udlæg, billeder og dokumenter.

Alle indberetninger sendes automatisk til administrationssystemet, hvor det fleksible godkendelsesflow sikrer, at indberetningerne nemt kan godkendes af alle relevante parter, før de kan overføres til eksempelvis økonomisystemet for fakturering eller lønsystemet for lønkørsel.

Intempus kan opsættes til netop din overenskomst. Det betyder bl.a., at overarbejde automatisk registreres på afspadseringssaldoen, som både medarbejder og administrator kan tilgå.

Intempus’ planlægningsværktøj gør det desuden nemt at planlægge både arbejdstid og sager, så der altid er styr på arbejdsdagen.

Intempus’ digitale tidsregistrering sparer din virksomhed for bøvl og besvær ved manuelle processer, og sikrer i stedet et stabilt og pålideligt system, som nemt kan bruges af alle medarbejdere, og som kan bruges hvor som helst.

Fremhævet produkt

Nyheder

Jobtilbud

Kontakt os